"Tiu estis la ora golo."

Translation:That was the golden goal.

July 25, 2015

10 Comments


daviddempsay

Is the "Golden Goal" some sports concept that I'm not aware of?

July 25, 2015

bonniee

Dankon, mi lernis ion hodiaux. :)

November 8, 2015

_Bon_

Ni ĉiuj, kompreneble

January 15, 2018

_Bon_

Ni ĉiuj, kompreneble

January 15, 2018

FredCapp

Dankon, mi pensis, ke ĝi estis ia pokalo.

August 7, 2015

StefanoSolgreno

En sporto, almenax futbalo, en turniroj kaj du teamoj renkontigxas en la knokaŭtostadioj. Se ne estas gajninto post la ordinara tempo la matcxo decidas kiam unu de la teamoj unue akiras golon. Nun, gxi ne estas kiel normala. Cxu estis kompreneble? Bonvolu korekti min. ;-)

October 18, 2015

FredCapp

Kion signifas "knokaŭtostadio"? La cetero mi povas kompreni.

October 18, 2015

ElijahCFGolpe

Why is it "Tiu" and not "Tio"? Could it be both? I'm sure one could argue that Tio is equal to the object. Tio estas hundo. Tiu estas hundo. I feel like they're both right, ĉu ne? When a noun is the only object in an "estas" sentence, is it safe to say that both "Tio" and "Tiu" can be used?

August 4, 2017

Louis369947

"Tiu", like adjectives is always attached to a noun. If it's not there, then it's implied. Here, "tiu" means "tiu golo"

March 29, 2019
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.