"I hope not."

Překlad:Doufám, že ne.

July 26, 2015

21 komentářů


CapiHnizdo

A co takhle - "věřím, že ne"? Přitom "hope" je naděje, což znamená věřit něčemu, nebo v něco.

October 21, 2016

jessie1717

a co "nedoufám"? děkuji

July 26, 2015

kacenka9

To by bylo 'I do not hope' nebo jeste lepe 'I am not hoping'

July 26, 2015

Filomena.Prvni

A co "I don't have hope."?

August 12, 2018

Pyxlastix

i hope that not, nelze?

September 3, 2015

kacenka9

Nelze. Tady je jedinou vysvetlujici odpovedi, ze se to tak nerika. Kdyby nasledovala delsi veta, treba neco jako 'Doufam, ze nebude prset', tak pak by tam to 'that' byti mohlo (a nemuselo), ale jen s tim 'not' to nejde.

September 3, 2015

jgstcd

Presne tak, v cestine muze nasledovat spojku "že" leccos, ale anglicky "that" chce opravdu vetu.

September 3, 2015

thamson

a co doufám v ne

September 23, 2015

jgstcd

No, moc nevim co to ma znamenat.

September 23, 2015

VladimrJir

Nevěřím. Takto přeložit nelze?

May 9, 2016

Jane45391

Proc bere preklik jako spatny slovo poprip. Co znamena nor? Diky

February 11, 2017

KubisFowler

Nor znamená ani.

April 29, 2017

HelenaVotavova

Tak si tu vaši výslovnost poslechněte. Tam jasně zní: I help not Já tam I hope not neslyším

September 7, 2017

Filomena.Prvni

Též jsem při prvním rychlém poslechu slyšela "help". Při spuštění želvy Čerčila (tak jsem pojmenovala želví poslech, neb slovo "želva" - "turtil" se zde vyslovuje jako /čérčl/) jsem teprve slyšela /houp ná/, tož přemýšlela jsem, co by "ná" tak mohlo znamenat k "I hope..." a kupodivu jsem se tentokráte trefila, hehe. Bohužel onu dámu plechovou zde nikdo nenapraví, je z Ameriky.

September 8, 2017

JiriJaNovotny

"Doufám že ne" to nebere. Prostě to tu čárku vyžaduje

February 22, 2018

kacenka9

My s tim, bohuzel, nemuzeme nic udelat. Na technickou stranku veci nemame vliv. Jestli to delate pres apku na mobilu, doporucuji prejit na pocitac nebo alespon na webove rozhrani na mobilu. Je to narocnejsi na uceni se, coz ale chcete, al mene poruchove.

February 22, 2018

Simp178778

Nedoufam

November 19, 2018

VclavVesel3

Já nedoufám. Proč ne?

April 4, 2019

Filomena.Prvni

Viz Kačenka výše v diskusi.

July 21, 2019

NikiBaselo

Mohlo by to uznat doufám ne

July 18, 2019

Filomena.Prvni

To by nemohlo. Čeština tam vyžaduje ono "že".

July 21, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.