1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Estas iu speco de fiŝo."

"Estas iu speco de fiŝo."

Translation:It is some kind of fish.

July 26, 2015

12 Comments


TheKinglyWe

what about "estas ia de fiŝo"?


amuzulo

This would have to be ia fiŝo or ia fiŝaĵo if you're talking about fish as food. We accept these too.


TheKinglyWe

Thanks, and especially thanks for your guyss work on this course! Greatly appreciated!


esposch

Sed, fisxoj estas amikoj...


Jamthom8

Wouldn't "it is some kind of fish" need a "ĝi"?


Ludanto

I second this. I'm no expert, and I guess I'll try to find some sort of documentation to prove me wrong, but "Is some kind of fish" doesn't seem like a complete sentence.


salivanto

I disagree with Jxetkubo here. "Estas iu speco de fiŝo." means "there is some kind of fish." I'm sure you'll hear sentences like this in conversation, but they're substandard.

Edit: I just got word that the sentence is going to be changed to include "ĝi".


sesflankoj

Mi komprenas ke la anglan difinon de speco inklusivas "kind of" en ĝenerala maniero kaj "species" kiam preskribi la diferenco/kategorio inter bestoj. En ĉi tiu frazo, mi preferas la lasta difinon ol la unua. Kiam mi vidas "kind of", mi volas uzi "kia".


salivanto

Mi sxatus respondi sed ne estas klare al mi cxu vi efektive starigas demandon.


sesflankoj

Mi ne estas certe, kion mi demandis. :) Mi originale komprenas 'speco' signifi 'species' en la anglan. Se la traduko de la frazo estus "It is some species of fish", mi tuj tradukus korekte. Kiam mi malkovris la alia signifo de la vorto 'speco', mia malkonsento ne plu ĝustas.


salivanto

Ne forgesu pri "specio."

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.