1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Oni dávají mnoho příkladů."

"Oni dávají mnoho příkladů."

Překlad:They give many examples.

July 26, 2015

9 komentářů


Kiristof

Proč nemůže být : They give to much examples ?


Nemesis_NaR

Dva důvody. Zaprvé je rozdíl mezi "much" a "many" a to v počítatelnosti. Je "too much coffee" (nepočitatelné), ale pak musí být "too many mistakes" (počitatelné), prohodit nelze.

A zadruhé: asi jsi chtěl napsat: "They give TOO many examples." To ale znamená, že "dávají PŘÍLIŠ mnoho příkladů". A ta věta s "to" s jedním "o" neznamená nic.


KamilSpil

They giving many examples je spatne? Jakto?


kacenka9

Vam tam, mozna omylem, chybi 'are'. Ale nam to chybelo v teto verzi take. Doplneno.


tulimrkvac

They give lots of examples?


Danka537294

Může být ale ne "lots of" nýbrž "a lot of"


wertyu1

Proc tam nesmi byt clen? Dekuji


Danka537294

Domnívám se, že člen zde zastupuje "množství", tedy výraz "mnoho".

Takže buď - a, - the anebo množství - two, - a lot of, - many,.....


Jerry397211

Proč není akceptována varianta: They provide many examples?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.