Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The horse is not mine."

Переклад:Цей кінь не мій.

3 роки тому

17 коментарів


Nc0H

Хібі "це не мій кінь"не правильно,чому?!

2 роки тому

OlenaMar

не зрозуміло, чому "Це не мій кінь"-не правильна відповідь, поясніть,будь ласка

2 роки тому

Nordry
Nordry

Це завсім інше речення англійською: "It is not my horse" ("Це не мій кінь") - акцент у цьому реченні ставиться трохи на іншому, ніж у випадку "Цей кінь не мій" (тут ви, так би мовити, наголошуєте на тому, що цей кінь точно не ваш).

2 роки тому

boja_

Переклад: цей кінь є не моїм - не вірно???

2 роки тому

BogusCristal

це не підходить: 'цей кінь не є мій' чому? :-(

2 роки тому

Volodymyr_DR

Дослівно: кінь є не мій

3 роки тому

Amor...1

Чому "the horse" перейкладаєте як "цей кінь" ? "Цей кінь" буде "this horse"

2 роки тому

Svsvital

можно так і так. в цому курсі віддають перевагу "THE"

2 роки тому

Mysnyk

Чому mine а не my?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Ви можете сказати "The horse is not mine" (Цей кінь не мій) або "It is not my horse" (Це не мій кінь). Але тут тема про присвійні займенники, тому правильним тут буде саме перший варіант. Крім того смислове навантаження в цих двох варіантах теж дещо відрізнятиметься.

2 роки тому

zakorchmenna

ЦЕЙ КІНЬ НЕ МІЙ -невірно????

1 рік тому

SergioLevc1

А чому неправильно "Ця кобила не моя"?

1 рік тому

VLKN777447

Мені дуже сподобалось

11 місяців тому

zvizdar
zvizdar

The horse is not my.

5 місяців тому

zvizdar
zvizdar

Mine,my в чому різниця?

5 місяців тому

Nordry
Nordry

Вичерпна відповідь на Ваше запитання є тут: http://easy-english.com.ua/possessive-pronouns/. Сподіваюся, це Вам допоможе :)

3 місяці тому

Fb8U1
Fb8U1

Послухайте відео, де Настя відповідає на Ваше запитання: https://puzzle-english.com/exercise/possessive-pronouns

5 днів тому