1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The horse is not mine."

"The horse is not mine."

Переклад:Цей кінь не мій.

July 27, 2015

31 коментар


Nc0H

Хібі "це не мій кінь"не правильно,чому?!


OlenaMar

не зрозуміло, чому "Це не мій кінь"-не правильна відповідь, поясніть,будь ласка


Kaminari_Shiro

Це завсім інше речення англійською: "It is not my horse" ("Це не мій кінь") - акцент у цьому реченні ставиться трохи на іншому, ніж у випадку "Цей кінь не мій" (тут ви, так би мовити, наголошуєте на тому, що цей кінь точно не ваш).


boja_

Переклад: цей кінь є не моїм - не вірно???


BogusCristal

це не підходить: 'цей кінь не є мій' чому? :-(


Volodymyr_DR

Дослівно: кінь є не мій


Mysnyk

Чому mine а не my?


Kaminari_Shiro

Ви можете сказати "The horse is not mine" (Цей кінь не мій) або "It is not my horse" (Це не мій кінь). Але тут тема про присвійні займенники, тому правильним тут буде саме перший варіант. Крім того смислове навантаження в цих двох варіантах теж дещо відрізнятиметься.


zakorchmenna

ЦЕЙ КІНЬ НЕ МІЙ -невірно????


SergioLevc1

А чому неправильно "Ця кобила не моя"?


VLKN777447

Мені дуже сподобалось


zvizdar

The horse is not my.


zvizdar

Mine,my в чому різниця?


Kaminari_Shiro

Вичерпна відповідь на Ваше запитання є тут: http://easy-english.com.ua/possessive-pronouns/. Сподіваюся, це Вам допоможе :)


Fb8U1

Послухайте відео, де Настя відповідає на Ваше запитання: https://puzzle-english.com/exercise/possessive-pronouns


megasuperman145

Не пишіть "Це не мій кінь". Не прийме.


Fb8U1

І правильно, що не приймає. Чому? Артикль the виділяє предмет із ряду подібних. The horse - цей кінь, а не будь-який інший (a horse - кінь буь-який, тварина, що належитьдо виду коней). До того ж, Ви використовуєте прилягаючий присвійний займенник my, а в цьому реченні потрібен абсолютний mine. Про ці займенники: http://easy-english.com.ua/possessive-pronouns/

Ваше речення Це не мій кінь англійською It is not my horse.


35MB4

чого не my?


Fb8U1

Про різницю між my і mine у цьому обговоренні багато написано. Даються посилання на сайти, де докладно розповідають про ці займенники. Є навіть відео із короткою лекцією на цю тему. Читайте обговорення, часто там уже є відповідь на Ваше запитання.


6vIh2

Не вистачає тексти, там де було б написано в яких випадками ми то ставими


[заблокований користувач]

    Ця коняка не моя)))) і ще й не правильно)


Orest730164

    Чому не можна написати The horse is not my?


Orest730164

    І чому не правильно This horse is not mine?


Ok927

    Чого лиш не мій а не ваш


0Lok9

    Чому mine a не my


Fb8U1

    На Ваше запитання вже є відповіді в обговоренні. Там є також посилання на сайти і відео.

    Перш, ніж писати, перечитуйте обговорення. Там знайдете готові відповіді.


Myroslav493947

    Це не мій кінь?!


Fb8U1

    Ваше речення англійською: It is not my horse. Як бачите, воно не таке, як у завданні.


pOpL103411

    Глюче микрофон

    Learn English in just 5 minutes a day. For free.