1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ви їсте курку."

"Ви їсте курку."

Переклад:You eat chicken.

July 27, 2015

14 коментарів


avbolbot

«Ви їсте курку» = «You eat a chiken» (курка як одна куряча тушка)

«Ви їсте курку» = «You eat chicken» (курка, тобто курятина, як продукт)

Обидва варіанти існують, тож обидва потрібно зараховувати як правильну відповідь.


okyznetsov

Він же не може їсти сиру курятину як тушку, тобто не готову. Тому, якщо вже їсть, значить це готова страва, незліченна, тому "a" не треба.

Я так це розумію.


FA4u

Чому не a chicken?


RuslanHorb

Дякую, дуже доступно ))


9Grt2

Чому eat, а не eats ,коли s додається


Fb8U1

You - друга особа однини або множини. S додається лише у третій особі однини часу Present Simple.


AlfErvin

Чому їсти яйце з артиклем "an egg" а курку без


anpsoft

Чому без артикля


Fb8U1

Коли йдеться про курку, як продукт, а не окрему тушку, артикль не вживається. Це правило стосується і інших продуктів харчування: fish, fruit...


osmachkom

Тоді не курку а курятину


9iCL3

В чом подвох?


777Magellan777

You eat hen. Я так написав, зарахувало помилку. В чому вона?


Kotsyur

Вказуйте це множина чи ні!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.