"Ви їсте курку."

Переклад:You eat chicken.

3 роки тому

8 коментарів


9Grt2

Чому eat, а не eats ,коли s додається

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

You - друга особа однини або множини. S додається лише у третій особі однини часу Present Simple.

1 рік тому

FA4u

Чому не a chicken?

3 роки тому

Milkho
Milkho

Я вже поянював - https://www.duolingo.com/comment/9657511

3 роки тому

RuslanHorb

Дякую, дуже доступно ))

6 місяців тому

anpsoft

Чому без артикля

5 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Коли йдеться про курку, як продукт, а не окрему тушку, артикль не вживається. Це правило стосується і інших продуктів харчування: fish, fruit...

5 місяців тому

Scout317

Хіба «chicken» — не курча?

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.