1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він читає їй книгу."

"Він читає їй книгу."

Переклад:He reads her a book.

July 27, 2015

15 коментарів


Bohdan12598

Чому потрібно писати a book а просто book немож


Pepsovych

Без "a" буде: Він читає її книгу. А з "a" - Він читає їй книгу.


Mr.Trident

Дякую, поняв


Fodrat

Не поняв а зрозумів


843j1

Тому що це англійська і тут є правила


vik414757

В мене таке саме питання?


no-tenderness

Чому не підходить He reads book for her ?


Milkho

їй/для неї - загалом значення однакове. Тисніть кнопку "Повідомити про проблему" якщо бажаєте, щоб ваш варіант додали.


Yurf8

Поясніть будь ласка в яких випадках вживати і в чому відмінність read - reads, eat - eats і т.і. Дякую!


pvetal79

"S" добавляється якщо дію робить він або вона (He , She) . Не добавляється ( I, it ,you )


VladL6

З " 's" - He She It.


Sonia329221

Артикль а ми кладемо тоді коли предмет один, і а ми некладемо перед іменами


SophiaBrod7

..........,..................................;........... ............

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.