"Він читає їй книгу."

Переклад:He reads her a book.

July 27, 2015

39 коментарів
Це обговорення закрито.


no-tenderness

Чому не підходить He reads book for her ?


Milkho

їй/для неї - загалом значення однакове. Тисніть кнопку "Повідомити про проблему" якщо бажаєте, щоб ваш варіант додали.


Nelly216416

Чкщо вже так , то he reads her a nook


Ric_Stark

В котре одна й та ж помилка у мене. Чому спочатку говоримо "книгу" а потім "їй. Чому не вірно "He reads to her a book"

І коли говорити "reads", а коли "is reading"


daashka_v

reads використовуємо в Present Simple, тобто, коли дія відбувається регулярно, допоміжні слова: always(завжди), often(часто), usually(зазвичай) тощо. також спосіб утворення такий: I, we, you, they + verb; he, she, it + verb із закінчення s або es. is reading це вже Present Continuous. дія відбувається в даний момент. допоміжні слова: now(зараз), at the moment(в даний момент), right now(саме зараз), також речення зі словами look! listen!(дивись! слухай!) також є Present Continuous. спосіб утворення I - am he, she, it - is we, you, they - are + verb із закінченням ing. ще в часах Continuous є дієслова-винятки які не вживаються з закінченням ing. якщо потрібно, можу детальніше розповісти❤


sIs620

Чому коли ви приводили приклад то писали "listen!"? Якщо це present continuous то може там потрібно "listening!"? Обгрунтуйте будь ласка


Tori27-

"Listen!" це допоміжне слово в реченні, воно звертає нашу увагу на те, що відбувається довкола нас ЗАРАЗ. Означає "Слухай!"

Прикрад: Listen, the birds are singing. (Слухай, ці пташки співають!)

Якщо сказати "Listening!" Це буде "слухаю" і значення вже буде іншим.


Ric_Stark
  1. Коли пишемо/говоримо "He reads ...", а коли "He is reading";

  2. Чому "a book to her", а неправильно "to her a book".

Якщо є якесь посилання на правило, буду вдячний


daashka_v

reads використовуємо в Present Simple, тобто, коли дія відбувається регулярно, допоміжні слова: always(завжди), often(часто), usually(зазвичай) тощо. також спосіб утворення такий: I, we, you, they + verb; he, she, it + verb із закінчення s або es. is reading це вже Present Continuous. дія відбувається в даний момент. допоміжні слова: now(зараз), at the moment(в даний момент), right now(саме зараз), також речення зі словами look! listen!(дивись! слухай!) також є Present Continuous. утворюється так I-am; he, she, it-is; we, you, they-are; + verb із закінченням ing


Bohdan12598

Чому потрібно писати a book а просто book немож


Pepsovych

Без "a" буде: Він читає її книгу. А з "a" - Він читає їй книгу.


Mr.Trident

Дякую, поняв


Fodrat

Не поняв а зрозумів


verywe2ll

В чому різниця? Reading чи reads


vV5J2

Я написала he reads her the book, чому не вірно? Кілька вправ перед цим ця ж фраза буламвірною, абсурд.


ZerashUA

Коли reads а коли is reading?


SawF17

А чому is?


cS1l7

"He is reading her a book" - Чому у вас так перекладено речення "Він читає їй книгу"?? (Скрін зробила, можу надати якщо треба тількм скажіть куди) Чому тут "is"?? ; "Resding"?? - Чому не слово "reads" використано? Чому не перекладено "He reads her a book"? Будь ласка, напишіть відповідь.


Olly_1052

"He reads her a book" - це основний варіант відповіді, який приймається програмою. Якщо Вашу відповідь було не прийнято - у Вас була якась помилка чи одрук. Це дуже добре, що Ви зробили скрін. Ви можете зберегти його у будь-якому загальнодоступному файлообміннику, а тут, у коментарі, дати посилання на нього. Це можна зробити , наприклад, так https://forum.duolingo.com/comment/49340937.
"He is reading her a book" - це інша правильна відповідь. Тобто він читає саме у цей час.
Будь ласка, почитайте коментар https://forum.duolingo.com/comment/9747896?comment_id=50030684


cS1l7

Дякую, Olly. Будь ласка, уточніть. Будь ласка, дайте посилання на правило по якому перекладається "is resding". Коли "is" не перекладається "є", а пишеться перед дієсловом? Коли використлвується закінчення "ing"?? Будь ласка, поясніть та дайте посилання на правило. Будь ласка, напишіть відповідь. Зазделегіть дякую Вам.

В мене є скріншот, але в мене просто був тільки один варінт перекладу, я думвла він неправильний. Був набір слів: He is reading her a book

(Будь ласка, допоможіть мені зрозуміти що і як має бути). Дякую що приділили мені час


Olly_1052

по якому перекладається "is resding"

Тут слово resding - з помилкою (дієслова resd в англійській мові немає) .

Був набір слів: He is reading her a book

Це якраз - цілком правильна відповідь.

Різниця між варіантом, що наведений у завданні, і Вашим - у використанні форми часу.
У завданні "He reads...." - час Present Simple (простий теперешній). Така форма використовується для позначення регулярних, повторюваних дій. Або, коли ми просто констатуємо факт якоїсь дії.
Утворюється лише формою дієслова у теперешньому часі. Якщо підмет - третя особа в однині (він/вона/воно), то до дієслова додається закінчення S.

У Вашому варіанті "He is reading...." (дослівно "Він є читаючим....") - час Present Continuous (теперешній подовжений). Така форма використовується, коли ми підкреслюємо, що дія відбувається саме зараз, тобто, перебуває у процесі.
Утворюється за допомогою допоміжного дієслова to be="бути" (у теперешньому часі ="є") та основного дієслова із закінченням ~ing

Обидва варіанти - правильні, та використання залежить лише від контексту: що Ви хочете підкреслити.


cS1l7

Дякую Вам за посилання на усю теорію Дуолінго. Будь ласка, дайте пораду де онлайн ознайомитись з правилами які розписані більш детально ніж на Дуолінго. Мені дуже важко дається англійська мова. Може без вчителя взагалі неможливо зрозуміти всі правила в англійській мові, але я спробую зрозуміти що до чого.
Будь ласка, якщо можете, порадьте якусь якісну онлайн книгу або сайт з детально описаними правиламт англійської мови (бажано безкоштовне джерело). Дякую що приділили мені час :-)


cS1l7

Будь ласка, дайте посилання на правила в цьому Теперішньому подовженому часі про який написали мені. Я зараз прохожу уроки першого рівня в "Теперішній час1", але там немає теорії. Де можно прочитати теорію про цей час в англійській мові? Де є теорія про різний час в англійській мові (теперішній та ін.)


Olly_1052

Усю теорію даного курсу Ви можете читати тут https://duome.eu/tips/uk/en.
Але теорія у Дуолінго викладена досить скорочено. Більш докладно Ви можете почитати у будь-якому підручнику.


ssipsik

Тут взагалі якась помилка в завданні, зі списку незрозумілих слів треба скласти незрозуміло що


Yurf8

Поясніть будь ласка в яких випадках вживати і в чому відмінність read - reads, eat - eats і т.і. Дякую!


pvetal79

"S" добавляється якщо дію робить він або вона (He , She) . Не добавляється ( I, it ,you )


VladL6

З " 's" - He She It.


97Rg1

А чому не -He reads him a book.


Olly_1052

Бо він читає їй, а не йому.


0gW71

He is reading to her a book .Так як питання.Чому не вірно? Не розумію


VitaliiSas3
<pre> Reads, read </pre>

Буде тоді коли після дієслова іде іменник. Закінчення "s" не буде, тоді коли вживається {I, you, we, they} наприклад: I read her a book - Я читаю їй книгу; Закінчення "s" буде, тоді коли вживається{He, she, it} наприклад: He reads her a book - Він читає їй книгу;

<pre> Reading </pre>

Буде тоді коли після дієслова іде прикметник з часткою "is" , но після нього додається частка "to" до особового займенника наприклад: He reading a book to her - Він читає їй книгу; Закінчення "ing" буде, тоді коли задовжена дія наприклад: He reading a book from 8 to 9 o'clock - Він читає книгу з 8 до 9 год.


zPjD778653

Что за странный вариант he is reading a book to her ???? Откуда это, если такое не учили????


vn7E12

Треба так '' He reads her a book ''


VLADSUPER

дайте один лінгот будь ласка


ProstoOri

Чому завдання з іншої теми?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.