1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You are like her."

"You are like her."

Překlad:Ty jsi jako ona.

July 27, 2015

22 komentářů


duro007

slovo like znam jako mit rad, tak tyhle vete nejako nechapu.


kacenka9

Tady je to uplne jine 'like'. Like je mit rad, libit se jako sloveso, ale zde je to predlozka, ktera znamena 'jako'.


duro007

děkuji za vysvětlení


ivana350759

Proč like her a ne like she


Winstoncz

proč nemůže být "ty jsi stejný jako ona?"


jgstcd

Protoze anglicka veta neni "you are the same as her".


Winstoncz

díky, ale významově mi to připadá stejné


BarborkaChl1

Ty jsi stejný jako ona nelze???


kacenka9

ne. uz tento dotaz byl zodpovezen vyse.


Lucietomas2

Jsi jí podobný... To také neznamená?


Lucietomas2

Jsi jí podobný?!?


Petr357200

Slyším spíše "You are alike her".


Branislav683645

Prečo nie je You are like she? Lebo like her chápem ako Ty si ako jej. Her je predsa jej, či?


Lovec10

"her" neznamená jen "její", je to i zájmeno zastupující jiné pády než první pro "she - ona". https://www.helpforenglish.cz/article/2009030805-osobni-a-privlastnovaci-zajmena-tabulka


vidasou

Like je česky rád !!!!!


mirka420570

Spatna vyslovnost her


VojtaSin

Mohl bych zde pouzit "if"?dekuji


Nemesis_NaR

Já marně přemýšlím, kde bys chtěl použít "if" (které znamená např. "když, jestli, pokud"). To tedy pravděpodobně znamená, že ne.


JanStastny

"Ty jsi jak ona" se nedá použít?


MALDY0007

duolingo neuznává nespisovná slova (jak)


pourak

U překladu you are like her , muže být jak ty jsi jako ona ale muže tam být i oni jsou jako ona je to tak ?


kacenka9

Ne. You je ty nebo vy (jak jednotne, tak mnozne). Takze by mohlo byt 'vy jste jako ona', ale v zadnem pripade ne oni.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.