1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You are like her."

"You are like her."

Překlad:Ty jsi jako ona.

July 27, 2015

14 komentářů


duro007

slovo like znam jako mit rad, tak tyhle vete nejako nechapu.


kacenka9

Tady je to uplne jine 'like'. Like je mit rad, libit se jako sloveso, ale zde je to predlozka, ktera znamena 'jako'.


duro007

děkuji za vysvětlení


ivana350759

Proč like her a ne like she


Winstoncz

proč nemůže být "ty jsi stejný jako ona?"


jgstcd

Protoze anglicka veta neni "you are the same as her".


Winstoncz

díky, ale významově mi to připadá stejné


BarborkaChl1

Ty jsi stejný jako ona nelze???


Lucietomas2

Jsi jí podobný... To také neznamená?


Lucietomas2

Jsi jí podobný?!?


Petr357200

Slyším spíše "You are alike her".


Branislav683645

Prečo nie je You are like she? Lebo like her chápem ako Ty si ako jej. Her je predsa jej, či?


vidasou

Like je česky rád !!!!!


mirka420570

Spatna vyslovnost her

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.