1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She eats bread."

"She eats bread."

Переклад:Вона їсть хліб.

July 27, 2015

5 коментарів


InnaFalko

а чому перед bread не ставимо артикл а або the?


YliaP

чому eats?


Milkho

В Present Simple особове дієслово (3 ос., одн.) набуває закінчення -s.
I eat bread. You eat bread. We eat bread. They eat bread.
He eats bread. She eats bread. It eats bread.


Tim842703

Потому что если she or he почти всегда ставится eats drinks короче ставится оконяяние s


y1jL8

Чому без артикля?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати