1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Хто віддав цей наказ і чому?"

"Хто віддав цей наказ і чому?"

Переклад:Who gave this order and why?

July 27, 2015

7 коментарів


Mashok4

І чому не можна простий минулий з did?


Fb8U1

Ви маєте на увазі did, як допоміжне дієслово? Допоміжне did у Past Simple додається, коли питання стосується Дієслова. Наприклад: Хтось віддав цей наказ? Did anyone give this order? Але у цій вправі питання не до дієслова, а до підмета: Хто віддав...? Тому допоміжне дієслово не додається.


Nataly973380

чому не можно - who did give this order and why


denys.ko

підкажіть, будь-ласка, чому не можна доконаний час:"who have given this order and why"?


Svitlan-ka

і я так відповіла і це неправильно чомусь


__knowname

Why do not use construction with "did" ? I`m sure that could be sentence with the next type : "Who did this/the order and why?" Explain it for us!


fxh39

Чому не Who and why gave this order?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.