"Měsíc je žlutý."

Překlad:The Moon is yellow.

před 3 roky

3 komentáře


cyber-duracel

Měsíců je spousta, mel by byt uznán i s neurcitym členem

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Obvykle jsem pro každou lumpárnu, ale tentokrát ne. Souhlasil bych, kdyby ta věta zněla "Na fotografii je vidět žlutý měsíc", protože pak asi opravdu může jít řeč o kdejakém měsíci. Ale "Měsíc je žlutý" je v tom smyslu tak nepravděpodobná věta, že je menší zlo zanedbat těch pár lidí, co to tak chtějí brát, než nechat drtivou většinu žít v domnění, že i náš starý Měsíc může v angličtině mít neurčitý člen.

Případné další dohady asi povedou k vymazání této věty, protože za ně pedagogicky nestojí.

před 3 roky

cyber-duracel

OK, smirim se s vetsinou a nebudu delat zmatky. Diky

před 3 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.