"Benim İngilizce dergilere ihtiyacım var."

Çeviri:I need magazines in English.

3 yıl önce

7 Yorum


alicomez

I have need magazines niye yanlis

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

İngilizce'de need bir fiil (X needs Y = X, Y-a ihtiyacı var).

"ihtiyaç" gibi bir isim değil.

2 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    In english tabirinde "in" neden geldi?In de da gibi bir işlev görmez mi?

    1 yıl önce

incikin_
    incikin_

    Bir dilde demek için de in kullanılıyor. Örneğin:

    • "Our teacher always speaks in English."
    (= Öğretmenimiz her zaman İngilizce konuşur.)

    • "I don't understand them because they are speaking in English."
    (= Onları anlamıyorum çünkü İngilizce** konuşuyorlar.)

    Burada kastedilen dil bilmek/konuşabilmek değil, belli bir dilde söylenmiş/yazılmış olmak.

    1 yıl önce

NYUU198777

    i need TO magazines in english neden olmaz

    10 ay önce

xxzzzxz

    I need In english magazines dedim neden olmadi ki acaba anlayamiyorum

    6 gün önce

xxzzzxz

    I need in english magazines neden olmadi

    6 gün önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.