Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim İngilizce dergilere ihtiyacım var."

Çeviri:I need magazines in English.

0
3 yıl önce

5 Yorum


alicomez

I have need magazines niye yanlis

1
Cevap ver1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

İngilizce'de need bir fiil (X needs Y = X, Y-a ihtiyacı var).

"ihtiyaç" gibi bir isim değil.

1
Cevap ver1 yıl önce

mcanyurttas

In english tabirinde "in" neden geldi?In de da gibi bir işlev görmez mi?

1
Cevap ver9 ay önce

incikin_
incikin_

Bir dilde demek için de in kullanılıyor. Örneğin:

• "Our teacher always speaks in English."
(= Öğretmenimiz her zaman İngilizce konuşur.)

• "I don't understand them because they are speaking in English."
(= Onları anlamıyorum çünkü İngilizce** konuşuyorlar.)

Burada kastedilen dil bilmek/konuşabilmek değil, belli bir dilde söylenmiş/yazılmış olmak.

0
Cevap ver9 ay önce

NYUU198777

i need TO magazines in english neden olmaz

1
Cevap ver6 ay önce