"The animal eats its food."

Překlad:To zvíře žere své žrádlo.

July 28, 2015

16 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Radek989889

Proc je tam to its a ne "his" jeho? Děkuji za vysvětlení.


Nemesis_NaR

Protože zvíře je pro angličany jenom "it". Pohlaví zvířete může být zmíněno jen ve výjimečných situacích jako "This is our Rex and this is his favourite toy". Tam už tím pak skoro říkám, že Rex je členem rodiny. Ale jinak jsou všechna zvířata "it".


jgstcd

Nekdo to pouziva i pro zvirata ktera nejsou clenove rodiny, ale myslim ze tady by bylo pro kazdeho "it". Kdyz se neobtezuji urcit ani zivocisny druh tezko budu si lamat hlavu s pohlavim.


cage625092

Nechapu vyznam ,,its,, opravdu to tam patri? Zni to divne ve volnejsim prekladu nebo je to nejaka fraze?


Nemesis_NaR

Ano, patří. Ono anglická věta může být klidně bez "its", stejně jako česká može být bez "svoje": "The animal eats food". Jenže ted to je konstatování o tom, že to zvíře vůbec nějaké jídlo jí. Zatímco když tam přidáme "its", tak už říkáme, že jí svoje jídlo, tedy například to, co mu každý den večer v 18 hodin dáváme.

A je to "its" a ne "his", protože zvířata jsou v angličtině většinou rodu středního, viz diskuze výše.


vojta971816

Tedy šlo by i žere


widle

Ano. Angličtina nemá speciální slovo pro "své", použije vždycky příslušné zájmeno podle dané osoby.


EvaHrbkov1

Proc je tam its a ne his?


widle

Protože zvíře je obvykle rodu středního.


NathNatally

Přeložila bych to .. Zvíře jí to je jídlo. Nějak nesmyslné pro mě!


widle

Pozor, nepleťte si its a it's. Jsou to dvě různá slova.

  • it's = it is = to je. To je to, co jste měla na mysli, ale tady není.
  • its - jeho, svoje (přivlastňovací zájmeno středního rodu). To je v téhle větě.

AlenaUllma1

Pes může jíst své jídlo a žrát své žrádlo jinak to je hloupost


kacenka9

Dost nechapu dotaz. System uznava jak slovo žere, tak slovo jí a jak slovo jídlo, tak slovo žrádlo

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.