1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The woman answers."

"The woman answers."

Traducere:Femeia răspunde.

July 28, 2015

9 comentarii


Tiffany665

Pentru clarificarea tuturor: The woman answers = Femeia răspunde. The woman's answers = Răspunsurile femeii. În primul caz este vorba despre conjugarea verbului 'to answer' - persoana a treia singular la care se adaugă acel 's'. În al doilea caz 'answers' este substantiv comun simplu folosit la plural.


MariaNedelcu

"Answers" inseamna raspunsuri, nu raspunde. Propozitia nu ar trebui sa se traduca cu "Raspunsurile femeii"??


rotaru8

La persoana a treia singular se adauga un s la verb.Bafta(ai nevoie:)


dene081

Daca era raspunsuri avea the in fata


Corina294688

Nu este corect . Trebuie "The woman answers",cum au scris ei deoarece la el si ea adica "he" si "she" este o exceptie si la sfirsitl verbului se adauga "s" sau"es". Deci nicidecum nu poate fi "raspunsurile"fiindca acesta este verb in propoziti si nu substantiv si are locexceptia cu"s" si "es":-)


LadislauKa

Am răspuns corect "answers"


CAZACUMIA

eu am auzit the women answers

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.