Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The woman answers."

Traducere:Femeia răspunde.

acum 3 ani

7 comentarii


MariaNedelcu

"Answers" inseamna raspunsuri, nu raspunde. Propozitia nu ar trebui sa se traduca cu "Raspunsurile femeii"??

acum 3 ani

rotaru8

La persoana a treia singular se adauga un s la verb.Bafta(ai nevoie:)

acum 2 ani

Tiffany665

Pentru clarificarea tuturor: The woman answers = Femeia răspunde. The woman's answers = Răspunsurile femeii. În primul caz este vorba despre conjugarea verbului 'to answer' - persoana a treia singular la care se adaugă acel 's'. În al doilea caz 'answers' este substantiv comun simplu folosit la plural.

acum 2 ani

khaledtyro

Răspunsurile femeii

acum 2 ani

Mirela0907

De ce nu este corect Raspunsurile femeii? Practic aceasta ar fi varianta corecta

acum 2 ani

cornelzavada

Oricum nu mai raspunde nimeni ! Cred ca trebuia doar ,,answer''!

acum 2 ani

Corina294688

Nu este corect . Trebuie "The woman answers",cum au scris ei deoarece la el si ea adica "he" si "she" este o exceptie si la sfirsitl verbului se adauga "s" sau"es". Deci nicidecum nu poate fi "raspunsurile"fiindca acesta este verb in propoziti si nu substantiv si are locexceptia cu"s" si "es":-)

acum 2 ani