Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I wear her dress."

Переклад:Я ношу її сукню.

3 роки тому

12 коментарів


6KZw

Я думаю різниця в часі

1 рік тому

echtDementia

Чому перекладати dress як одяг неправильно?

1 рік тому

Minecraft944964

Бо dress це сукня

11 місяців тому

sashaxdd

Чому не "a dress". Хто скаже.

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

I wear her dress. Чому dress без артикля? Про це гарно написано у Драгункіна на стор 14: http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf Зверніть увагу на Гениальный столбик. У ньому артиклі, всі присвійні, вказівні і ще деякі займенники. Два слова із цього стовпчика не можуть стосуватися одного слова. Тобто, якщо є присвійний займенник her, то артикль a до dress зайвий.

1 рік тому

HWwC5

Wear?це носити?

1 рік тому

x6fM5

Нема букви й з буквою і

9 місяців тому

AlexBoiko4

Чччяччоооооооооооооооооооооооов

1 рік тому

YuraShepelyuk

"я ношу її шати" - ви серйозно? В якому світі це правильна відповідь? Які шати? Є "одяг"... є "сукня"... хто зараз говорить "шати"?

6 місяців тому

deuo2.66

я звертаюсь вже не вперше у моєму Андроіді відсітня літера "йі"( з двома крапками).Як мені бути?Програма має бути більш лояльна!!!!!

4 місяці тому

Fb8U1
Fb8U1

То не біда. Якщо затримати палець на українській літері "і", то введеться "ї". Під верхнім рядом заховані так само цифри. Поекспериментуйте також з іншими клавішами. Так Ви розширите свою клавіатуру.

4 місяці тому

Tamara177109

Я написала я ношу ïï сукню, а воно вмдае, що неправильно

2 тижні тому