"I wear her dress."

Переклад:Я ношу її сукню.

3 роки тому

7 коментарів


6KZw

Я думаю різниця в часі

1 рік тому

echtDementia

Чому перекладати dress як одяг неправильно?

1 рік тому

Minecraft944964

Бо dress це сукня

1 рік тому

sashaxdd

Чому не "a dress". Хто скаже.

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

I wear her dress. Чому dress без артикля? Про це гарно написано у Драгункіна на стор 14: http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf Зверніть увагу на Гениальный столбик. У ньому артиклі, всі присвійні, вказівні і ще деякі займенники. Два слова із цього стовпчика не можуть стосуватися одного слова. Тобто, якщо є присвійний займенник her, то артикль a до dress зайвий.

1 рік тому

HWwC5

Wear?це носити?

1 рік тому

x6fM5

Нема букви й з буквою і

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.