1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am very tall."

"I am very tall."

Çeviri:Ben çok uzunum.

July 29, 2015

5 Yorum


metalsimyaci

i am tall ( Benim boyum uzun ) olarak çevrilirken i am very tall (Ben çok uzunum ) olarak geçiyor da ( Benim boyum çok uzun ) kabul edilmiyor?

July 29, 2015

VvedatT

Long ile tall aynı anlamda mı

December 18, 2015

metalsimyaci

tall kelmesini boy cümlesinde kullanırız long kelımesını ise bir şeyin ne kadar uzun oldugunu ifade ederken kullanırız mesela uzun saç ( hair long )

May 7, 2018

canererlaf

''I am very tall'' --> ''benim boyum çok uzun'' çevirisi neden kabul edilmiyor son soruda bu nedenden dolayı başarısız sayıldım ilgilenirseniz sevinirim

January 27, 2016

abdullahresha

Burada kişiye ait bir sıfat söyleniyor yani ben uzunum ben kısayım gibi yani özne 'ben' oluyor 'uzunluk' sıfat. "benim boyum çok uzun dese 'benim boyum' özne yerine geçer özne olur 'uzunluk' ise onun sıfatı olur. Yani cümledeki rolüne göre farklı olabiliyor.

October 27, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.