1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What is the meaning of your …

"What is the meaning of your name?"

Překlad:Jaký je význam tvého jména?

July 29, 2015

7 komentářů


fictiongb

proč nejde "co znamená tvé jméno"?

July 29, 2015

DanKlimes

a co" jaký je smysl tvého jména" ?

February 25, 2016

RadkaVotro

proč to nelze v tykání?

June 28, 2017

Katka439922

Co znamená tvé jméno? lze také uznat? děkuji

January 4, 2018

HonzaZB

jaký význam má tvé jméno ? proč neuzná ?

February 20, 2018

hanabuchar

Ano, jaký význam má tvé jméno by mělo uznat

May 26, 2018

VraHrukov

napsala jsem:jaký význam je tvého jména/pouze jsem převrátila slovosled/

August 15, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.