Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"What is the meaning of your name?"

Překlad:Jaký je význam tvého jména?

před 3 roky

7 komentářů


fictiongb

proč nejde "co znamená tvé jméno"?

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Protože existuje přesný překlad What does your name mean? a neexistuje důvod to míchat.

před 3 roky

DanKlimes

a co" jaký je smysl tvého jména" ?

před 2 roky

RadkaVotro

proč to nelze v tykání?

před 1 rokem

Katka439922

Co znamená tvé jméno? lze také uznat? děkuji

před 8 měsíci

HonzaZB

jaký význam má tvé jméno ? proč neuzná ?

před 7 měsíci

hanabuchar

Ano, jaký význam má tvé jméno by mělo uznat

před 3 měsíci