"Shewasathissidewheneverhehadproblems."

Překlad:Ona byla po jeho boku, kdykoli měl problémy.

před 3 roky

11 komentářů


Honza72
Honza72

Nemůže být uznán překlad byla na jeho straně vždy, když měl problémy?

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Kdyby to aspoň mělo stejný význam, ale nemá. Nebo opravdu myslíte, že být po něčím boku a být na něčí straně je v češtině totéž? Jedno je fyzická blízkost, druhé je jako strana v konfliktu. V angličtině je to taky rozdělené, AT/BY HIS SIDE proti ON HIS SIDE.

před 3 roky

Jitka709231
Jitka709231

A může být: "Ona byla po jeho boku vždy, když měl problémy"? -mě to nahlásilo chybu

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Pridano, spolecne s 63 dalsimi podobnymi variantami. Diky.

před 2 roky

kdoMK

Taky si myslim, ze stát po boku je v přeneseném významu totéž, jako být na jeho straně. Asi těžko by mu stála po boku a myslela si přitom, že je úplně mimo mísu.

před 2 roky

dtzj3

Souhlasím a dávám tu červenou placku :-)

před 2 roky

dtzj3

"byla na jeho straně kdykoli měl problémy" pokud má anglická věta vyjadřovat její podporu kdykoli měl problémy tak toto je podle mě správný český ekvivalent.

před 2 roky

ddf76

Podle mne je taky spravne. Byla na jeho straně, kdykoliv měl problémy.

před 2 roky

MatejNovot1

Ja, jsem to měl dobře

před 2 roky

PetraBarbus

Může být i správný překlad. Ona byla po jeho boku, kdykoliv má problémy? Používám souslednost časovou...díky

před 5 měsíci

Jitka709231
Jitka709231

Ale uvědomte si , že opravdu " být na jeho straně"-znamená, že s daným člověkem mám stejný názor a podporuji ho (pohlaví nerozhoduje), zatímco " být po něčím boku" znamená být v jeho blízkosti a starat se o něho, i když mám třeba názory úplně jiné (a je to častěji vztah mezi mužem a ženou )

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.