1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He is vegetarian."

"He is vegetarian."

Переклад:Він вегетаріанець.

July 29, 2015

15 коментарів


leo-ukraine

а чому не "він є вегетаріанець".


Dmytro250326

я написав він є вегетаріанець пише помилка чому


Olly_1052

Тому що українською це не грамотно.


Bohdan377309

Чому вимова англійських слів на duolingo відрізняється від вимови на translate.google.com.ua?


Klimmir

чому тут не вживається артикль "а" перед vegetarian


Single_Seagull

Бо тут мається на увазі загальне положення. Тобто, він вегетаріанець постійно. Як, наприклад, "I eat soup." Тут мається на увазі, що я їм суп узагалі, а не в даний момент. Так само і там. Я вегетаріанець узагалі, а не лише в момент мовлення.


Klimmir

А як же Duck is a bird. Тут теж в загальному значенні. Чи я щось плутаю?


Single_Seagull

Тут не потрібен артикль. Це ж загальне поняття.


Klimmir

в гугл транслейт мені переклали саме так: I am a vegetarian. А з школи я памятаю, що як раз загальне поняття і потребує артикль "a" саме в таких реченнях. речення Duck is a bird - із шкільної програми


Single_Seagull

Ну не знаю.


konyskiw

There is no article in "I eat soup" because soup is not singular. When we speak in general we normally use plurals "I eat potatoes", "I like cats".


0jL11

Может быть тут случай нулевого артикля?


konyskiw

You can say either "he is vegetarian" or "he is a vegetarian", I think because vegetarian can be used as both a noun and an adjective.

If you think of vegetarian as the adjective describing him, no article is needed. Similar to if you said "he is British" or "he is happy".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.