1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He is vegetarian."

"He is vegetarian."

Переклад:Він вегетаріанець.

July 29, 2015

17 коментарів


dav-yd13

а що тут такого "Він вегетаріанець"????


leo-ukraine

а чому не "він є вегетаріанець".


agdS3

leo ukraine томущо там не має is


Bohdan377309

Чому вимова англійських слів на duolingo відрізняється від вимови на translate.google.com.ua?


AndreyChug1

Зрозуміліше прокоментуйте мою помилку .


Dmytro250326

я написав він є вегетаріанець пише помилка чому


Klimmir

чому тут не вживається артикль "а" перед vegetarian


Single_Seagull

Бо тут мається на увазі загальне положення. Тобто, він вегетаріанець постійно. Як, наприклад, "I eat soup." Тут мається на увазі, що я їм суп узагалі, а не в даний момент. Так само і там. Я вегетаріанець узагалі, а не лише в момент мовлення.


Klimmir

А як же Duck is a bird. Тут теж в загальному значенні. Чи я щось плутаю?


Single_Seagull

Тут не потрібен артикль. Це ж загальне поняття.


Klimmir

в гугл транслейт мені переклали саме так: I am a vegetarian. А з школи я памятаю, що як раз загальне поняття і потребує артикль "a" саме в таких реченнях. речення Duck is a bird - із шкільної програми


Single_Seagull

Ну не знаю.


konyskiw

There is no article in "I eat soup" because soup is not singular. When we speak in general we normally use plurals "I eat potatoes", "I like cats".


0jL11

Может быть тут случай нулевого артикля?


konyskiw

You can say either "he is vegetarian" or "he is a vegetarian", I think because vegetarian can be used as both a noun and an adjective.

If you think of vegetarian as the adjective describing him, no article is needed. Similar to if you said "he is British" or "he is happy".


oEDY7

Він вегатеріанець

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати