1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Οι γάτες κοιμούνται οπουδήπο…

"Οι γάτες κοιμούνται οπουδήποτε."

Μετάφραση:Cats sleep anywhere.

July 29, 2015

8 σχόλια


NNoS1

Αυτο που θεωρείται σωστο ειναι λαθος γιατι το anywhere χρησιμοποιειτε μονο σε αρνηση και ερωτηση


D_..

Είναι σωστό και σημαίνει κυριολεκτικά "οπουδήποτε" σε κατάφαση. Σε ερώτηση το νόημά του είναι πρακτικά "somewhere". Για περισσότερα παραδείγματα http://www.learnersdictionary.com/definition/anywhere


Stella204156

Γιατί όχι : cats sleep everywhere?


jaye16

Ναι, σωστό είναι. Το έχω προσθέσει.


Taniathasta

The cats sleeps everywhere


TakisFotin

Το the γιατί δεν το δέχεται; αφού είναι ΟΙ γάτες


TakisFotin

Δεν ξέρει κανείς να μου απαντήσει;


D_..

Στις γενικές προτάσεις αυτού του είδους στα αγγλικά δεν μπαίνει άρθρο, εννοείται 'όλες οι γάτες'. Cats are animals = οι γάτες είναι ζώα, birds fly = τα πουλιά πετούν (αν και όχι όλα στην πραγματικότητα, αλλά γενικά μιλώντας), δεν είναι για συγκεκριμένες γάτες ή πουλιά οπότε στα αγγλικά δεν μπαίνει άρθρο.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.