Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I do not know how to define him."

Переклад:Я не знаю як його визначити.

3 роки тому

8 коментарів


zenhorb
zenhorb

"Визначати"-калька з російської "определить". В українській мові для живих істот-"охарактеризувати"

2 роки тому

Andrii_Zakarp

Та додайте вже варіант перекладу "охарактеризувати"! Ну що це таке: "Я не знаю як його визначити"?

2 роки тому

jFqt3

Я також довго не міг зрозуміти сенс цього речення "Я не знаю як його визначти.." - кого, сеператиста?!))

2 місяці тому

Xalava

Чи підійшло би тут "Я не знаю як його описати" ?

3 роки тому

Milkho
Milkho

Ні. Описувати - не визначати.

3 роки тому

ascay
ascay

описувати краще неживі речі

2 роки тому

SimpleEngineer

Я б надав перевагу перекладу "виявити"

2 роки тому

Dmy_S
Dmy_S

Цікаво, а чи можна тут перекласти як "я не вмію його визначити" - для закріплення одного з пунктів теми? )

1 рік тому