1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У вас є дитячий відділ?"

"У вас є дитячий відділ?"

Переклад:Do you have a children's department?

July 29, 2015

17 коментарів


Elvellin

Ну ось знову! А минулого разу програма визнала помилкою, коли написали " a children's department" - і вказала, що має бути саме артикль "the". А тепер, коли я написала саме так - воно виправляє на артикль "а". Будь ласка, чому так? Тут же речення без контекст, ніде не вказано, що питають про "цей відділ".


gtc2015

А яке саме завдання було минулого разу?

І тут дійсно не питають про "цей відділ", тому і артикль "a".


O.Yevhen

Do you have a kid`s section? Чому таку відповідь не приймає?

Напис kid`s помилковий?

А то бачу серед правильних відповідей значиться з записом kids` відповідь.


Nordry

У даному випадку варіант "kid's" не може бути вжитий, оскільки, хоч і перекладається з англійської також як "дитячий", але вказує, скоріше, на приналежність певної речі якійсь дитині чи акцентує увагу саме на її "дитячості" і є неформальним, на відміну від більш офіційного "children's".


vasiliymigovich

Де тут помилка? "do you have department for children?"


Me_Dik

підтримую. Чому варіант "do you have the departments for children?" не зараховує як правильний? де помилка?


Vovanchik

Наскільки мені відомо, 's вказує на присвоєння, тобто children-діти, а children's-дитячий!!


COHATA

Коли вживається 's


600r

's вказує на присвоєння

Наприклад: Mother-мама, а mother's-мамин, мамине, тобто належить мамі.


fish-key

Чому артикль "а"? Питається ж про конкретний, явно визначений ДИТЯЧИЙ відділ?


gtc2015

Який же він "конкретний" та "явно визначений", якщо тут навіть не відомо, чи він взагалі є?

Коли запитуєте, наприклад, "Чи є у вас вилка?", то Ви ж запитаєте "Do you have a fork?", тобто не про "цю вилку" - "the fork", а про вилку "взагалі", одну з багатьох.

Так і тут - запитання не про саме "цей дитячий відділ", а про відділ "взагалі", один з багатьох.

ПС
Якщо Ви запитаєте "Чи є у вас ДИТЯЧА вилка", то нічого не зміниться - це все одно буде вилка "взагалі", одна з багатьох ДИТЯЧИХ вилок.


7fz73

Чому треба " 's " в кінці"children"?


7fz73

Чому там закінчення " 's " там же про один департамент мають на увазі


600r

's вказує на присвоєння!!! Ну наприклад mother's car - мамина машина, а якщо mother car - то буде - мама машина.


600r

А ось якщо просто s то це буде множина. Але й тут тупик, воно не до усіх іменників чіпляється, наприклад: child - дитина, а діти буде не childs, a children.


7fz73

Нічого не розумію


TamilaTarasenko

's - то ознака приналежності, а не множина. children's - дитячий, а , скажімо, mother's - мамин

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.