1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The meal includes soup and w…

"The meal includes soup and wine."

Překlad:Jídlo zahrnuje polévku a víno.

July 29, 2015

7 komentářů


Moravanka

Mohlo by být i Jídlo včetně polévky a vína?


Dan_Baloun

Proč nemůže být: „Jídlo obsahuje polévku i víno.“ ?


alga588687

Proč nelze použít včetně


ZdekaSchoo

protože včetně je is including


zijemeted

To jidlo se sklada z polevky a vina,uznejte to,dik.


borecmisak

To nejde! 1. Muselo by se použít jiné sloveso . 2.My nevíme , z čeho všeho se to jídlo/ meníčko/ skládá. Věta , podle mě říká, že meníčko zahrnuje i víno a polívku /kromě , např. knedla, vepřového a zela, i když k tomu by bylo lepší , kdyby zahrnovalo orosený pivko/.


GeorgeSeem

Proč ne: Součástí jídla je polévka a víno. Význam je stejný!

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.