1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The birds drink water."

"The birds drink water."

Переклад:Ці птахи п'ють воду.

July 29, 2015

10 коментарів


Andreyka121

чому слово ,,птиці'' воно не розуміє???


bravl_stars

Потрібно сказати птах


Maxym1199

це тупе суржикове слово, сам ти птиця, такого слова в укр. мові немає!


aSUV3

Птиця є таке слово подивися у словнику


M6KZ

Чому 'the', якщо множина. Завчасно дякую


Milkho

the - артикль, в нього немає одинини чи множини. Можливо ви спутали з вказівним займенником (this/these).


konyskiw

An article doesn't have to be used with plurals, but if you are talking about a particular group, rather than in general, you use the article the. Birds drink water = all birds drink water.

The birds drink water = these birds drink water.


ludlub34

Птахи і пташки, мені здається одне саме. Вони тільки менші по розміру

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати