1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Everything has a reason."

"Everything has a reason."

Переклад:У всього є причина.

July 30, 2015

11 коментарів


okomen

на все є причина - ?


kostya07

а reason можна перекласти як сенс?


Milkho

reason - причина


Sasha04M

не думаю.


Ailurus88

Це майже протилежності.


SHkapa

Усе має смисл


Arhip8

Смисл - це на російській мові. Ти що не розумієш


Nordry

Тут Ви дещо помиляєтесь, попри те, що таке слово в російській мові теж таки є :)

"... смисл «уявлення про щось, поняття, розуміння чого-небудь; роль, важливість; внутрішній зміст, суть, значення; мета, завдання, призначення; (розм.) користь, вигода», як і значення, також термінологізувався. У наукових контекстах смисл (сенс) не замінюються змістом: смисл буття, смисл людського існування, смислове значення, смисловий зміст, смисловий наголос, смислова одиниця, носій смислу, містичний смисл, сповнений смислу. Фактично, іменник зміст виконує функції загального означення, включаючи в себе два видові поняття значення і смисл (сенс). Адже тепер те, що інтуїтивно розуміли ще на світанку Просвітництва, що розрізняється семантика мови і семантика мовлення, вилилося в численні теорії значення, теорії смислу.

Зрештою, значення є тим, що має відносно стабільний, інтерсуб’єктивний зміст, а смисл (сенс) це змінний, індивідуальний, суб’єктивний зміст, залежний од висловлювання. Розрізнення смисл (сенс) і значення проявляється не тільки в українській, а й в іншіх мовах: англійській (sense і meaning), німецькій (Sinn і Bedeutung), французькій (sens і signification), угорській (jelentoség і értelem), російській (смысл і значение), польській (sens і znaczenie), болгарській (смисъл і значение) та ін. (http://ua-etymology.livejournal.com/276521.html, https://uk.worldwidedictionary.org/%D1%81%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%BB)


Yablunka

підстава - також доречний переклад слова reason, чи не так?


Vital153055

Кривий переклад...


Nata184

Все має сенс - чому ні?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.