1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Прочитайте це!"

"Прочитайте це!"

Переклад:Read it!

July 30, 2015

18 коментарів


Single_Seagull

А як розрізнити "читай" і "прочитай" в англійській?


grr240427

Я вважаю що це одне і теж!!!


Single_Seagull

Це не може бути одне і теж, адже перше в недоконаній формі, а друге в доконаній. Як його в англійській розрізняти?


Kristin_v

Українська і англійська мови різні. Те, в чому є різниця в одній мові, в іншій сприймається інакше. Почитайте коментарі до курсу "Українська для тих хто знає англійську". Для тамошніх студентів дуже важко зрозуміти, наприклад, що на їхнє "mine" ми маємо аж 4 переклади: "мій, моя, моє, мої". З Вашим прикладом так само, "read" собі і "read" в Англії, а в нас і "читай", і "почитай", і "прочитай"


margo30262

Добавсь до меене ...!


ArtemusG

А це речення це майбутній час!


KatePienki

Я тебя люблю!!


pNNV4

Як перекладається "прочитати"


ArtemusG

Минулий час!!!


6KZQ

Мені на язик лізе read these


HmJL1

Чому reading неправильно?????


Maryna87474

Тому що reading це перекладається як читання


Vova001

чому read it is . неправильно?


gFbn9

Тому що "it is" перекладається як "це є"


dimakoval

чому read the! не правильно


Milkho

the - артикль, він може лише вказувати на означеність об'єкта, але не бути ним.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати