Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"You have taken too much."

Переклад:Ви взяли надто багато.

3 роки тому

8 коментарів


YuraYG

Чому не може бути: "Ти взяв дуже багато" ?

3 роки тому

Milkho
Milkho

дуже означає у великій мірі;
надто означає надмірно, більше межі.

3 роки тому

Aktualizator

а як перекласти "Ти взяв дуже багато" ?

3 роки тому

DenisShume

Чому не підходить "ви надто багато взяли" ?

2 роки тому

Bo_Olenka

ти забагато взяв - чим зле?

2 роки тому

MaximV.Gavrilov

ввів 1 раз : "Ти взяв забагато." - видало помилку і підказку, що відповідь "Ти взяв дуже багато." ввів 2 раз : "Ти взяв дуже багато." - видало помилку і підказку, що відповідь "Ти взяв забагато."

ВИ ПРИКОЛЮЄТЕСЬ!?

1 рік тому

qwazimorda

Ви взяли надто багато. Чому ні?)))

10 місяців тому

qwazimorda

Тобто - Ви надто багато взяли...

10 місяців тому