1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "You have taken too much."

"You have taken too much."

Переклад:Ви взяли надто багато.

July 30, 2015

9 коментарів


YuraYG

Чому не може бути: "Ти взяв дуже багато" ?


Milkho

дуже означає у великій мірі;
надто означає надмірно, більше межі.


Aktualizator

а як перекласти "Ти взяв дуже багато" ?


DenisShume

Чому не підходить "ви надто багато взяли" ?


Bo_Olenka

ти забагато взяв - чим зле?


DonZagon

ввів 1 раз : "Ти взяв забагато." - видало помилку і підказку, що відповідь "Ти взяв дуже багато." ввів 2 раз : "Ти взяв дуже багато." - видало помилку і підказку, що відповідь "Ти взяв забагато."

ВИ ПРИКОЛЮЄТЕСЬ!?


qwazimorda

Ви взяли надто багато. Чому ні?)))


qwazimorda

Тобто - Ви надто багато взяли...


Igor500946

Чому забагато не правильно?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.