Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"On je muž."

Překlad:He is a man.

před 3 roky

5 komentářů


PetraPecek1

Proc se tam musi davat ,a,

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože angličtina používá členy a bez nich není podstatné jméno kompletní, asi jako v češtině není kompletní bez měnících se koncovek. Článek o úvodu do členů je zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles

před 3 roky

SYKORA234

Nemesis_NaR proc na všechno odpovidas hned s odkazem? Jsi snad nejaky admin nebo tak neco ?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano je admin. Odpovida odkazem, aby nemusel 30x za den psat totez, kdyz uz je to nekde dobre popsane.

před 3 roky

Honza808144

Pomoc

před 5 měsíci