Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"De modellen wonen vlakbij de hoofdstad."

Vertaling:The models live near the capital.

3 jaar gelden

6 opmerkingen


NinaDominicus

Ik snap niet waarom "nearby" niet kan

3 jaar gelden

PietHijma

Waarom niet city

2 jaar gelden

HasseDrewes

City betekent stad en capital betekent hoofdstad en ze vragen om de hoofdstad

1 jaar gelden

timstagelanden

kan iemand mij vertellen wanneer het near is, nearby of nearly ???

1 jaar gelden

manzanapoire

wanneer gebruik je "near" en wanneer gebruik je "near to"

1 maand geleden