1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона читає йому книгу."

"Вона читає йому книгу."

Переклад:She reads him a book.

July 31, 2015

8 коментарів


Vlad_1977

She reads a book him. - так не правильно?


Milkho

Ні. Якщо ви вирішили перенести займенник "him" в кінець речення, то знайте що для цього потрібно щоб йому передувала частка "to",яка саме і буде на нього вказувати.
Тобто правильний варіант:
She reads a book to him


4T321

Де писати "а" а де "an" ?


deniko
Mod

a перед голосним звуком, an - перед приголосним. Трохи детельніше - ось тут


ITVg9

Чому reads? Я постійно роблю помилку


deniko
Mod

Українською ми додаємо до дієслова різні закінчення, в залежості від особи й числа. Порівняйте:

Я читаю

Ти читаєш

Він читає

Ми читаємо

Ви читаєте

Вони читають

Англійською, на щастя, все простіше. Закінчення там теж колись були, але зараз лишилося лише для третьої форми однини - він, вона, воно, і це просто суфікс -s у кінці (іноді -es)

I read

You read

He reads (she reads, it reads, my friend reads, Mary reads)

We read

They read


M7GJ5

Чому а book a не the book? Книга ж відома їм обом


Kaminari_Shiro

Їм вона, може, і відома, але ні Вам, ні мені, ні будь-кому іншому, хто є "автором" цього речення про дану книгу не відомо абсолютно нічого. І саме цей факт, а не обізнаність "героїв" речення має вирішальне значення у виборі артикля.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.