"Вона читає йому книгу."

Переклад:She reads him a book.

July 31, 2015

15 коментарів
Це обговорення закрито.


Vlad_1977

She reads a book him. - так не правильно?


Milkho

Ні. Якщо ви вирішили перенести займенник "him" в кінець речення, то знайте що для цього потрібно щоб йому передувала частка "to",яка саме і буде на нього вказувати.
Тобто правильний варіант:
She reads a book to him


Ric_Stark

Варіант "She reads a book to him" не прийняло


deniko
Mod
Plus

Дійсно, не було серед варіантів, що приймаєтсья, але це правильне речення. Я додав до бази.


4T321

Де писати "а" а де "an" ?


deniko
Mod
Plus

a перед голосним звуком, an - перед приголосним. Трохи детельніше - ось тут


VasylKalym

Посилання "ось тут" не працює.


deniko
Mod
Plus

Хм, щойно клікнув - у мене спрацювало.

А якщо так?

https://forum.duolingo.com/comment/41571006


6EMs7

Чому him ,а не ,his???


M7GJ5

Чому а book a не the book? Книга ж відома їм обом


Kaminari_Okami

Їм вона, може, і відома, але ні Вам, ні мені, ні будь-кому іншому, хто є "автором" цього речення про дану книгу не відомо абсолютно нічого. І саме цей факт, а не обізнаність "героїв" речення має вирішальне значення у виборі артикля.


ITVg9

Чому reads? Я постійно роблю помилку


deniko
Mod
Plus

Українською ми додаємо до дієслова різні закінчення, в залежості від особи й числа. Порівняйте:

Я читаю

Ти читаєш

Він читає

Ми читаємо

Ви читаєте

Вони читають

Англійською, на щастя, все простіше. Закінчення там теж колись були, але зараз лишилося лише для третьої форми однини - він, вона, воно, і це просто суфікс -s у кінці (іноді -es)

I read

You read

He reads (she reads, it reads, my friend reads, Mary reads)

We read

They read


pavel0k

she read him a book - це помилка а they read me a book - це не помилка поясніть будь-ласка!)


deniko
Mod
Plus

Тут вище є відповідь - запитання "чому reads""

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.