"Ben onu bulmak istiyorum."

Çeviri:I want to find it.

3 yıl önce

12 Yorum


SERKANMOLA

I want to find she. Dedim neden kabul etmedi

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"Onu", "she" değil, "her"-dür.

Yani "I want to find her" yazsaydınız kabul ettiğini düşünüyorum.

ben - I, beni - me
sen - you, seni - you (aynı)
(erkek için) o - he, onu - him
(kadın için) o - she, onu - her
(cansız bir şey için) o - it, onu - it (aynı)
biz - we, bizi - us
siz - you, sizi - you (aynı; "sen, seni" gibi aynı)
onlar - they, onları - them.

-a hâlinde -i hâli gibi aynı (bana = me, sana = you, ona = him/her/it, bize = us, size = you, onlara = them).

3 yıl önce

Arif459664

to- ne icin kullanlyor yardm edersen sevinirim

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Bir mastarın önünde sık sık "to" gerekli: bulmak - to find; bulmak istiyorum - I want to find. Ama kuralı tam olarak bilmiyorum.

3 yıl önce

emregook

Lingot sizindir. Güç sizinle olsun

1 yıl önce

please7

i wanna find her/it. neden olmuyor bilgilendirirseniz sevinirim

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"i wanna" = "istiyom".

Duolingo'da doğru yazmak zorundayız; "wanna" ve "istiyom" gibi şekiller doğru degil. Söyleyebiliriz ama yazamayız.

3 yıl önce

please7

teşekkürler

3 yıl önce

AliHaydarColak

find dedim want to algıladı ve yanlış dedi. Neden?

2 yıl önce

evgin6

ı want to finds it dedim olmadı he she ve it de s takısı almıyormuydu yardımcı albilirseniz

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Burada "it" özne değil, nesne -- özne, "I"-dır.

s takısı özne için. Mesela: "He finds you / he finds it / he finds them" ama "I find you / I find it / I find them".

Ayrıca, bu cümlede "find", fiil mastarı -- Türkçe'nin "bulmak" gibi. O yüzden kişi takılarını almıyor.

2 yıl önce

evgin6

teşekkürler sağoun

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.