1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "With great power come great …

"With great power come great responsibilities."

Překlad:S velkou mocí přichází velká zodpovědnost.

July 31, 2015

12 komentářů


MarekPolek

prosím, proč není 3 osoba u slova COME ve větě: With great power come great responsibilities

July 31, 2015

nueby

Myslíte-li comeS, pak proto, že je to plurál, responsibilitieS.

July 31, 2015

MarekPolek

děkuji, nevím proč jsem si COME vztahoval k POWER.

August 1, 2015

jgstcd

Asi protoze ten slovosled je ponekud neobvykly. Jde ale o ustaleny vyraz, a ty casto konzervuji starsi stav jazyku.

August 1, 2015

KamilRegen

Responsibilities is plural, but in Czech there is word in singular (zodpovednost). I think it should be corrected to ...great responsibility.

November 17, 2015

jgstcd

The fact that a word is singular in Czech doesn't make the plural incorrect in English. They're different languages.

November 17, 2015

Jan60322

Power je také síla,tak proč ne z velkou silou přichází.....

April 12, 2018

Kokyna4

Proč množné "responsibilities"?

May 17, 2018

EvaKrmarov

Proč nelze být power přeloženo jako síla?

October 11, 2018

AranelLaurea

Prosim, proč nemůžu použít "S velkou sílou přichází velká zodpovědnost." ?

October 16, 2018

Jan898395

Istregg

July 8, 2019

Jan898395

Isteereeg

July 8, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.