"With great power come great responsibilities."

Překlad:S velkou mocí přichází velká zodpovědnost.

před 3 roky

10 komentářů


MarekPolek

prosím, proč není 3 osoba u slova COME ve větě: With great power come great responsibilities

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Myslíte-li comeS, pak proto, že je to plurál, responsibilitieS.

před 3 roky

MarekPolek

děkuji, nevím proč jsem si COME vztahoval k POWER.

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Asi protoze ten slovosled je ponekud neobvykly. Jde ale o ustaleny vyraz, a ty casto konzervuji starsi stav jazyku.

před 3 roky

KamilRegen

Responsibilities is plural, but in Czech there is word in singular (zodpovednost). I think it should be corrected to ...great responsibility.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

The fact that a word is singular in Czech doesn't make the plural incorrect in English. They're different languages.

před 2 roky

Jan60322

Power je také síla,tak proč ne z velkou silou přichází.....

před 7 měsíci

Kokyna4

Proč množné "responsibilities"?

před 5 měsíci

EvaKrmarov

Proč nelze být power přeloženo jako síla?

před 1 měsícem

AranelLaurea

Prosim, proč nemůžu použít "S velkou sílou přichází velká zodpovědnost." ?

před 4 týdny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.