"With great power come great responsibilities."

Překlad:S velkou mocí přichází velká zodpovědnost.

July 31, 2015

22 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Jan60322

Power je také síla,tak proč ne z velkou silou přichází.....


EvaKrmarov

Proč nelze být power přeloženo jako síla?


MarekPolek

prosím, proč není 3 osoba u slova COME ve větě: With great power come great responsibilities


nueby

Myslíte-li comeS, pak proto, že je to plurál, responsibilitieS.


MarekPolek

děkuji, nevím proč jsem si COME vztahoval k POWER.


jgstcd

Asi protoze ten slovosled je ponekud neobvykly. Jde ale o ustaleny vyraz, a ty casto konzervuji starsi stav jazyku.


KamilRegen

Responsibilities is plural, but in Czech there is word in singular (zodpovednost). I think it should be corrected to ...great responsibility.


jgstcd

The fact that a word is singular in Czech doesn't make the plural incorrect in English. They're different languages.


Sarileska4

Proč množné "responsibilities"?


AranelLaurea

Prosim, proč nemůžu použít "S velkou sílou přichází velká zodpovědnost." ?


AndreaBroz01

Dobrý den, přichází zodpovědnost- come responsibilities , nemělo by být- comes? Děkuji za odpověď. Andrea


milanosx

Nemělo by to být spíše v množném čísle ? S velkou moci přichází mnoho odpovědnosti


Yashica858940

Proč není tvar "comes?


Vratimovsk

Jaktoze neni "comes"?


[deaktivovaný uživatel]

    A co je podmět v zadané anglické větě? Responsibility nebo responbilities? Power určitě není podmět. Spíš je otázka, proč angličtina používá množné číslo a my to překládáme jednotným.


Yashica858940

    Proč není comes?


    [deaktivovaný uživatel]

      Vážně vidíte v zadani anglické věty responsibility, nikoliv responsibilities, množné číslo, a současně že TO JE PODMĚT VĚTY ??


      [deaktivovaný uživatel]

        Navic česky se ve výuce manageringu se používá věta " s velkými právy (mocí) přichází mnoho zodpovědností", čímž je zdůrazněno ze se zvětšuje rozsah, počet oblastí, za které je dotčený manager zodpovědný. Proto se nad tim nepozastavuji. Bez této věty lze Duolingo dokončit a používat.Faktem zůstává, že překlad mohou ovlivňovat moderátoři, nikoliv zadané anglické věty


MarekSE

        DB, proč není ve větě "comes", ale "come"?


Jenda-48

        Co je podmět??? Responsibilities!! Množné číslo. Stačí číst diskusi....

        Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.