1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вони включають іншу книгу."

"Вони включають іншу книгу."

Переклад:They include a different book.

July 31, 2015

6 коментарів


Viktor_Humeniuk

Чому пепед different є "a" , а перед another "an" не потрібно?


H1lP4

Розділювальні займенники other i another можуть замінювати іменник або бути означенням, як у нашому поикладі. Щодо розділювальних займенників, що заміняють іменник, пише сайт Easy-English.com.ua:

"Вживання розділових займенників

Давайте розглянемо вживання кожного з розділових займенників окремо.

Займенник other використовується з означеним артиклем the тоді, коли він замінює іменник, а мова йде про обмежену кількість осіб або предметів:

You had two cars. The first one I see, where is the other? – В тебе було дві машини. Першу я бачу, а де друга (інша)?

В множині потрібно використовувати форму others. Артикль при цьому не вживається:

Only four person working here now, others were fired. – Лише 4 людини тут зараз працює, інші були звільнені.

Займенник another замінює іменник, що використовувався з неозначеним артиклем a/an, а мова йде про необмежену кількість предметів або осіб:

I watched so many movies about Harry Potter and today is released another! – Я бачив дуже багато фільмів про Гаррі Поттера, а сьогодні виходить ще один!"


four_seasons

Приєднуюсь до запитання.


vasiliymigovich

Чи можна тут замість different використати else без втрачання смислу?


StardustOk

Чи є прийнятним варіант "they include the other book" Я не впевнена.


English978067

Не розумію,и ми вчимо ази мови,чи поглиблено розбираємо особливості вживання деяких форм мовних зворотів.І навіщо воно початківцю і як простіше висловитись,щоб мене чітко зрозуміли???

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.