"Він у ліжку."

Переклад:He is in bed.

3 роки тому

8 коментарів


MisterUH

Запропонувало правильну відповідь He is in bed. Чому відсутній артикль перед bed?

3 роки тому

Milkho
Milkho

Такий вираз. Можна провести безліч аналогій. He is in bed. - не означає прямо, що він лежить у ліжку, а вказує на те, що він спить. He is in school. - означає не те, що він знахожиться в школі, а просто те, що він школяр. He is in home. - може означати, що він ніде не працює. He is in prison. - що він засуджений.

3 роки тому

MisterUH

А якщо поставити артикль, то саме буде значити що він у ліжку (у школі, у тюрмі)??

3 роки тому

Milkho
Milkho

Буде означати, що він знаходиться в приміщенні школи (в'язниці).

3 роки тому

OksanaEng

десь у цьому курсі писалось, що "вдома, у школі" - це виключення, які взагалі через at пишуться - at home, at school. Хіба ні?

2 роки тому

Milkho
Milkho

Ну, насправді, обидва варіанти (at/in) майже рівнозначні, з деякою розбіжністю в значеннях самих іменників. In, загалом, вживається коли ми говоримо про дім/школу - як місце в просторі, а про людину - як про об'єкт. Тобто "in (the) school" краще перекласти як "на території школи."

Наприклад, ваш син пішов до школи вранці. Ви ж не скажете, що він пішов "на територію школи". Тому зараз він "at school". А коли б до вас прийшли агенти служби національної безпеки і запитали б у вас про місцезнаходження вашого сина, ви б, швидше за все сказали, що він "на території школи", тобто "in (the) school". Фактично, з "home" - та сама історія. Дивіться на контекст.

2 роки тому

OksanaEng

зрозуміло, дякую

2 роки тому

Switlana65097

дякую але не дуже зрозуміло

2 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.