1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він у ліжку."

"Він у ліжку."

Переклад:He is in bed.

August 1, 2015

10 коментарів


MisterUH

Запропонувало правильну відповідь He is in bed. Чому відсутній артикль перед bed?


Milkho

Такий вираз. Можна провести безліч аналогій. He is in bed. - не означає прямо, що він лежить у ліжку, а вказує на те, що він спить. He is in school. - означає не те, що він знахожиться в школі, а просто те, що він школяр. He is in home. - може означати, що він ніде не працює. He is in prison. - що він засуджений.


MisterUH

А якщо поставити артикль, то саме буде значити що він у ліжку (у школі, у тюрмі)??


Milkho

Буде означати, що він знаходиться в приміщенні школи (в'язниці).


OksanaEng

десь у цьому курсі писалось, що "вдома, у школі" - це виключення, які взагалі через at пишуться - at home, at school. Хіба ні?


Milkho

Ну, насправді, обидва варіанти (at/in) майже рівнозначні, з деякою розбіжністю в значеннях самих іменників. In, загалом, вживається коли ми говоримо про дім/школу - як місце в просторі, а про людину - як про об'єкт. Тобто "in (the) school" краще перекласти як "на території школи."

Наприклад, ваш син пішов до школи вранці. Ви ж не скажете, що він пішов "на територію школи". Тому зараз він "at school". А коли б до вас прийшли агенти служби національної безпеки і запитали б у вас про місцезнаходження вашого сина, ви б, швидше за все сказали, що він "на території школи", тобто "in (the) school". Фактично, з "home" - та сама історія. Дивіться на контекст.


OksanaEng

зрозуміло, дякую


Switlana65097

дякую але не дуже зрозуміло


A2Ei3

Так чому немає артиклю? Незрозуміло... Декотрі відповіді не мають глузду та не дають пояснення. Таки чому? 21.06.2019

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.