1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я дівчина?"

"Я дівчина?"

Переклад:Am I a girl?

August 1, 2015

20 коментарів


leonofff

Чому не i am a girl?


Nordry

У завданні Вам пропонується питальне речення, а у Вас - ствердне.


IvkX12

Я згоден


roza3673

І я згоден


TBLBIv

Я таксамо думаю


nastyapaint87

чому мені зарахувало помилку, якщо я написала все правильно, лиш без артикля а?


Milkho

Тому що артикль тут обов'язковий.


allaalla263605

Пишу правильно, выдает - ошибка


1OBV4

Маритишка


s2f35

Я забив у переводчіку і це питання ви не так переклали


KyReleison

А чому не правильно: Am i a girl?


Fb8U1

Порядок слів у англійському реченні:

Розповідне - підмет, присудок.

Питальне - присудок (am), підмет (I).


kristi_shvets

Чому тут артикель "am" не підходить?


y1jL8

Це не артикель. Це слово означає "є" I am-я є


Fb8U1

Якби Ви написали повністю своє речення, тоді можна щось казати.


revyvolf

а чому не Do I girl?


Milkho

do - допоміжне дієслово, тут його не треба, адже дівчина не виконує ніяких "дій". Плюс, ви забули про неозначений артикль.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.