1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я дівчина?"

"Я дівчина?"

Переклад:Am I a girl?

August 1, 2015

11 коментарів


ZBnm13

Даруйте, якщо я вивчаю англійську мову то звідки мені знати коли ставити Am і чому?


deniko
Mod
Plus

Українське дієслово "бути" у теперішньому часі має одну форму - "є" - і це дієслово майже завжди можна не вживати, а іноді навіть потрібно опустити.

Я є людина = Я людина

Він є кіт = Він кіт

і т.п.

Англійського його опустити не можна, і воно має різні форми в залежності від того, хто говорить

I am a cat = Я є кішка = Я кішка

You are a cat = Ти є кішка = Ти кішка

He is a cat = Він є кіт = Він кіт

She is a cat = Вона є кішка = Вона кішка

We are cats = Ми є кішки = Ми кішки

They are cats = Вони є кішки = Вони кішки

Зверніть увагу, що англійською викинути з речення am/are/is не можна.

А якщо ставити запитання, то дієслово to be, у якій би воно не було формі, треба поміняти місцем з підметом, тобто I am -> Am I..?

Ті самі речення, але питання:

I am a cat = Я є кішка = Я кішка -> Am I a cat? = Я кішка?

You are a cat = Ти є кішка = Ти кішка -> Are you a cat? = Ти кішка?

He is a cat = Він є кіт = Він кіт -> Is he a cat? = Він кіт?

She is a cat = Вона є кішка = Вона кішка -> Is she a cat? = Вона кішка?

We are cats = Ми є кішки = Ми кішки -> Are we cats? = Ми кішки?

They are cats = Вони є кішки = Вони кішки -> Are they cats? = Вони кішки?


DeniseLemm

Я забыл поставить "?" ничего страшного такого нету, исправляйте)


deniko
Mod
Plus

Пунктуація (коми, крапки, знаки питання/оклику) не впливають, чи відповідь приймається Дуо, чи ні. Якщо не прийнято, то через щось інше - була помилка або одрук.


ksenia27657

Am l a girl? Я написала правильно, точно як у нижньому рядку, а мені серце забрало, і це вже не перший раз. Це якась помилка в програмі!


deniko
Mod
Plus

У вас маленька l (тобто, L) замість I (тобто, великої літери I, що означає Я)

великі-маленькі літери Дуо ігнорує, але заміна I на L - це все-таки помилка.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.