1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The church is very beautiful…

"The church is very beautiful."

Çeviri:Kilise çok güzel.

August 1, 2015

15 Yorum


YbEap7Gw

Dil ogrenmeye çalışıyorsunuz ama o dilin inanclarina ve külturene tahamülünüz yok, bu ne yaman çelişki.


erdm.vrl

Dilin inancı ya da kültürü olmaz insanların olur. Başka insanların dilini öğreniyoruz diye dinlerini de öğrenmek zorunda değiliz.


Emre5530092121

kiliseyi öğrendin diye hristiyan olmadın birader. buraya bunu yazarak da din bekçiliği yapmadın. sadece boş yaptın.


erdem8341

Hadi bana bin kere kilise güzel şarap iyi diyin bakalım dinimden dönüyor muyum? İnsan akılla iman etmişse kimse onbu döndüremez. Ha anadan babadan görme taklidi imanı varsa itikadi meseleleri bilmez de gider iki bayram arası düğün olmaz boş hurafelere farzdan daha çok yapışır. Kendi inancınıza aklınızla gönlünüzle iman edin. Başkalarına da saygılı olmayı öğrenin artık! Sizin dininiz size bizim dinimiz bize. Güneş üflemeyle sönmez korkmayın. Bir de biz müslümanlar hep eleştiririz de hiç harekete geçmeyiz beğenmiyorsanız bol mosque li bi program yaparsınız beraber onu kullanırız. Kusura bakmayın bu aralar canım biraz sıkkın


erdem8341

Ayrıca duolingo hatasıyla sevabıyla iyi bir program emeği geçenlerin eline sağlık. Subliminaldan bu kadar korkuyorsak kendimizi ve çocukları maddi manevi iyi yetiştirmeliyiz


SiriusBlack99

Tövbe Allah'ım çok tövbe. :D


Engin718128

Dunya bizim arkadaslar rahat olun..Demode milliyetci mitleri atalim artik heybemizden


disa77

Ne kadar dindar bir milletmişiz!! Kuran dört ehli kitaptan bahseder ve dördünüde müslim yani inananlardan sayar. İnançlıysanız arkadaşlar her yer allahın evi...


sonterekeme

Din üzerine nutuklar var diye geldim yanılmamışım hey yavrum hey millet aya biz yaya. Ha The Mosque is very beautiful ha The church is very beautiful sonunçta inancı temsil eden bir şey derdiniz ne ingilizce öğrenmek mi ona buna saldırmak mı ? Camiye giden Camiye Kiliseye giden Kiliseye size ne. Kimse sizi zorla camiye de kiliseye de sokmuyor.


Emre5530092121

ben anlamıyorum buradaki örümcek kafalılar madem bu kadar rahatsızlar neden bu insanların dilini öğrenmeye çalışıyorlar. böyle bir çelişki olabilir mi ya. rahatsızsan silersin uygulamayı 1 yıldız verirsin olur biter. kimseyi zorla tutmuyorlar.


Furkan.96

Boş konuşacağınıza zamanında çalışsaydı bizim atalarımızda biz şimdi onların dilini öğrenmeye çalışacağımıza, keşke onlar bizim dilimizi öğrenmeye çalışsaydı ve Cami çok güzel dedirtebilseydik. Dedirtememişiz arkadaşlar. O zaman ses kesin eğitiminize bakın bu hepmizin ayıbı.


figen406433

Dinlerdir insani insandan ayiran ve kirli bir tuzaktir.


EHAN1

Cümleyi eleştiren 2 mesaj için bu kadar yargılama mesajı beklemiyordum, en az onlar kadar taammülsüzsünüz dostlar :) Benim nazarımda örn: Ayasofya kilisesi çok güzel minareyle camiye çevirmek daha güzel :D oldu bitti :P

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.