1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "З часом все змінюється."

"З часом все змінюється."

Переклад:Over time everything changes.

August 1, 2015

7 коментарів


Petrosem

With time all changes - чому не правильно all?


novy.man

Калька "with a time" у цьому випадку не буде вірною? Everything changes with a time


Milkho

не буде. Навіщо ви поставили артикль "а"?


novy.man

Напевно тому що не знаю англійську так добре як Ви ;-)


ascay

і бажання ...)


Roman959164

Everything changes over time. Також правильний варіант перекладу

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.