Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Blood is red."

Traducere:Sângele este roșu.

0
acum 3 ani

4 comentarii


thaisiathais

"Blood is red" inseamna sange este rosu. Trebuiau sa zica "The blood is red". Corectati-ma daca gresesc

3
Răspundeacum 3 ani

niconine

Păi greșești. E substantiv nenumărabil, iar substantivele astea n-au nevoie de articol.

2
Răspundeacum 2 ani

AndreasNeg1

Doar ca acolo trebuie "este" in loc de "e"

0
Răspundecu 10 luni în urmă

lisaaa.10_

Ar suna mai bine "the blood is red"

0
Răspundecu 6 luni în urmă