1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Πάρε φαγητό και νερό."

"Πάρε φαγητό και νερό."

Μετάφραση:Take food and water.

August 1, 2015

6 σχόλια


KAR1ATHINA

γιατι οχι you are take......


ssurprize

Είναι η προστακτική έγκλιση (imperative mode στα αγγλικά) του ρήματος παίρνω:
"πάρε"
και στα αγγλικά σχηματίζεται με την απλή μορφή του ρήματος χωρίς την προσωπική αντωνυμία you:
"take"


Niovi319983

Πια Δεν Δυσκολεύει


HRTN4

Γιτι βαζετε λεξεις που δεν τις ξερουμε


Penny721252

Από λάθος χτύπησα g αντί για f.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.