1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Does the room have a TV?"

"Does the room have a TV?"

Переклад:У цій кімнаті є телевізор?

August 1, 2015

14 коментарів


Yurassik777

Чи є у цій кімнаті телевізор? - "в" - замість "у" - помилка???? - виправте будь ласка...


ArtemusG

Кнопка "повідомити про проблему,,


vasiliymigovich

Слово "телебачення" не підходить


Milkho

Тому що там стоїть артикль.
TV - телебачення;
a TV - телевізор.


vasiliymigovich

Дякую! Я так зрозумів, артикль вказує на предмет, а відсутність артиклю може трактуватися як ціле поняття


JimmyCarrotSP

А чи не доречніше буде питати Is the room have a TV?


Fb8U1

Доречно Is the room fine? Тут питання до прикметника. А до дієслова - з допоміжним Do.


vosaul

А хіба room не третя особа однини?


Fb8U1

Саме так. Із-за цього допоміжне do прийняло закінчення "s" і перетворилося в does. А основне дієслово (have) у питальних і заперечних реченнях часових форм Simple має форму інфінітива без частки to (перша форма).


vosaul

Дякую! Щось я затупив :)


MaksymSerh

Чи э телевізор у кімнаті? - це не вірно?


Vadym_H

Чому не можна "номер"?


ascay

Чи має ця кімната телевізор . В чому тут помилка ?


Iryna728193

Що за тюремний спосіб ,адже перекладати не конче дослівно

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.