Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ця жінка п'є фруктовий сік."

Переклад:The woman drinks fruit juice.

3 роки тому

9 коментарів


Volodymyr728885

This woman drinks a fruit juice - чому таке речення не правильне?

3 роки тому

Milkho
Milkho

Тут артикль "а" не потрібний. В решті - правильно.

3 роки тому

Volodymyr728885

А чому саме артикль " а " не потрібний?

3 роки тому

Milkho
Milkho

"сік" (juice) - незлічуваний іменник, його не можна порахувати - тому й неозначений артикль не потрібний.

3 роки тому

Volodymyr728885

Дякую!

3 роки тому

gVyo5

This woman drinking fruit juice. чому ?

2 роки тому

5JB3
5JB3

Якщо ви хочете таким образом говорити: This/ the woman is drinking fruit juice.

Sorry, my Ukranian is horrible.))

7 місяців тому

5JB3
5JB3

Якщо ви хочете говорити так:

The woman is drinking fruit juice.

And I am very sorry for my Ukrainian.)

7 місяців тому

jxl62

чому the

1 рік тому