Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Policisté mají koně."

Překlad:The police officers have horses.

0
před 3 roky

9 komentářů


VladimirVr3

Nelze uvest kone i v mnoznem cisle?z vety neni patrne zda se jedna o jednoho ci o vice koni

0
Odpovědětpřed 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ja tam vidim, ze dnes nekdo pozadoval uznat vet "The police have a horses". tak pokud jste to byl vy, tak to nebylo uznano, protoze mnozne cislo nema neurcity tvar.

0
Odpovědětpřed 3 roky

PavelSvato

Proč ne horses? Ti policisté mají /jednoho/ koně?

0
Odpovědětpřed 2 roky

Nemesis_NaR

Takže ještě jednou a přehledně. Správně jsou tyto překlady:

"The police officers have horses" a "The police officers have the horses"

"The police officers have a horse" a "The police officers have the horses"

Nebyla-li jedna z těchto 4 variant uznána, poprosíme o printscreen/snímek obrazovky, protože se zřejmě jedná o softwarovou a ne překladatelskou chybu. Bylo-li to v aplikaci, tak nejlepším řešením je aplikaci nepoužívat a když už na mobilu, tak přes prohlížeč, bo aplikace má vícero softwarových much.

Jo a "a horses" neexistuje, neurčitý člen nikdy není před množným číslem.

4
Odpovědětpřed 2 roky

Martin216410

"The police officers have a horses." Neuznáno.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Beltrix1
Beltrix1

Protože nemůže být neurčitý člen před množným číslem.

1
Odpovědětpřed 1 rokem

TomasKocan

Proč nebere Cops

0
Odpovědětpřed 9 měsíci

Jarda_L
Jarda_L

Dle mého názoru zde kone množné číslo

0
Odpovědětpřed 5 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Prosim, ctete jiz existujici prispevky v diskuzich, nez pridate svuj.

0
Odpovědětpřed 5 měsíci