1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Policisté mají koně."

"Policisté mají koně."

Překlad:The police officers have horses.

August 1, 2015

18 komentářů


PavelSvato

Proč ne horses? Ti policisté mají /jednoho/ koně?


Nemesis_NaR

Takže ještě jednou a přehledně. Správně jsou tyto překlady:

"The police officers have horses" a "The police officers have the horses"

"The police officers have a horse" a "The police officers have the horses"

Nebyla-li jedna z těchto 4 variant uznána, poprosíme o printscreen/snímek obrazovky, protože se zřejmě jedná o softwarovou a ne překladatelskou chybu. Bylo-li to v aplikaci, tak nejlepším řešením je aplikaci nepoužívat a když už na mobilu, tak přes prohlížeč, bo aplikace má vícero softwarových much.

Jo a "a horses" neexistuje, neurčitý člen nikdy není před množným číslem.


Johana84594

2 a 4 jsou stejné (u poslední věty má být "horse")


Ji5wDX

Já jsem si na ty police nevzpomněl a tak jsem zjistil, že to bere také i bez toho "The police". :)


Martin216410

"The police officers have a horses." Neuznáno.


Beltrix1

Protože nemůže být neurčitý člen před množným číslem.


naa254702

Proč není pred horses zadny clen????


Johana84594

Protože neurčitý člen v množném čísle není. Čtěte si nejdřív dosavadní odpovědi, než se zeptáte.


ZdekaSchoo

mělo by jít a horse nebo the horses


Thomas_Dhawk_SVK

Prečo v tomto prípade nieje vyžadovaná forma "do have horses" a inde je?


Johana84594

A co by tam dělalo "do"? Je to oznamovací věta v přítomném čase.

They have horses. - Oni mají koně.

Do they have horses? - Oni mají koně?


Ha18Ai

Co vadí na tom že jsem napsala s velkým o officer?


Johana84594

Duolingo na velká písmena kašle, ale jestli jste napsala "Officer", tak vám tam chybí "s".


Vendy536805

Proc neni clen pred horses


ZdekaSchoo

to je uznáváno, přidejte screenshot


Zdenka713973

Muze být policemen?


ladavala

Může být "policemen" dokonce i "policewomen"

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.