"He reads."

Переклад:Він читає.

August 2, 2015

26 коментарів


Single_Seagull

Що це за правило таке? Я не знаю. Коли треба закінчення "s", а коли не треба..?


LINGVA-LEO

треба вчити правила


Vlad974900

Чому reads а не read


RichardVen6

Я носієм англійської мови: Коли ви відмінюєте дієслова, -s це закінчення використовується з третьої особи однини виду:

He/She reads = Він/Вона читає He/She runs = Він/Вона бігає

Інші форми дієслова не використовувати -s:

I read/run = Я читаю/бігаю You read/run = Ти читаєш/бігаєш чи Ви читаєте/бігаєте We read/run = Ми читаємо/бігаємо They read/run = Вони читають/бігають

Примітка: У цьому випадку для більшості дієслів, англійська мова часто має виключення.

Сподіваюся, що це допомагає! Також, якщо я маю помилки в моєму українською мовою, будь ласка, дай мені знати. Я все ще навчаюсь!


3et82

А чому закінчення "s"?


5Fpj5

Насправді там переклад він читає


ULUb14

Цей диктофон мене не чує!!!


ShramOksana

Я мене говориться трохи по іншому і у мене помилка


JdF05

Воно не вмовляє моє слово


RB955

Я сказав правильно а воно сказало що це помилка


RB955

Я сказав He reads а воно сказало що це помилка


RB955

Я сказав He reads а воно сказало що це помилка


PKdg6

Не чути слова He, вимовляють як You!


Oksana775581

Дуо куку!!!


FromUa133

Я написав "Hi" замість "He" одна орфографична помилка, и мені не защитало.


RC2g2

s додається при множені? А. He це однина


kpxQlNs5

чому правильну відповідь зараховують, як неправильну


Y.G.3

Помилка: правильну відповідь зараховує як не правильну! Error


MichaelGitart

голос читає не зрозуміло


NataliKych

Чому readS? Хіба ж закінчення -s додається не в множині? «Він» - це однина

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.