"He reads."

Переклад:Він читає.

3 роки тому

9 коментарів


Single_Seagull

Що це за правило таке? Я не знаю. Коли треба закінчення "s", а коли не треба..?

3 роки тому

LINGVA-LEO

треба вчити правила

2 роки тому

Vlad974900

Чому reads а не read

2 роки тому

RichardVen6
RichardVen6

Я носієм англійської мови: Коли ви відмінюєте дієслова, -s це закінчення використовується з третьої особи однини виду:

He/She reads = Він/Вона читає He/She runs = Він/Вона бігає

Інші форми дієслова не використовувати -s:

I read/run = Я читаю/бігаю You read/run = Ти читаєш/бігаєш чи Ви читаєте/бігаєте We read/run = Ми читаємо/бігаємо They read/run = Вони читають/бігають

Примітка: У цьому випадку для більшості дієслів, англійська мова часто має виключення.

Сподіваюся, що це допомагає! Також, якщо я маю помилки в моєму українською мовою, будь ласка, дай мені знати. Я все ще навчаюсь!

2 роки тому

alex831814

Goot

1 рік тому

TsS88

Чому ?

1 рік тому

3et82

А чому закінчення "s"?

1 рік тому

5Fpj5

Насправді там переклад він читає

7 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.