1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "На цьому офіцері чорне пальт…

"На цьому офіцері чорне пальто."

Переклад:The officer wears a black coat.

August 2, 2015

16 коментарів


AooN1

the officer wears a black coat хіба це не "офіцер носить чорне пальто"? в такому випадку " на цьому офіцері чорне пальто" буде "there is a black coat on the officer"


Milkho

І такий варіант має прийматися.


fish-key

Підтримую


M8m52

І у мене така проблема виникла з перекладом,була переконана що вірних відповідей дві, а мені показало помилку(


1Oleg_Oleg1

у мене колись таке теж було


7kxe11

Не вірних відповідей а правильних відповідей, вірним може бути ваш чоловік чи пес.


Oleksandr_UA

This officer is in a black coat.


IMax_IM

Якось не прямолінійно задане питання. В речені українською не йдеться ж, що офіцер саме носить чорне пальто. Тоді вже доречніше було б написати Офіцер одягненний в чорне пальто, або подібним чином


ProWP

ааааа, поясніть мені хтось про артиклі, бо бісить вже


Oleg___777

The officer wears a black coat. Поясніть чому не The officer wears a coat black.


Fb8U1

Чому black попереду coat? Coat - іменник з означенням black. А означення зазвичай ставиться між артиклем і іменником. Тому ...a black coat.

Бувають означення, що стоять після іменника, але то інша тема.

https://just-english.com.ua/oznachennia-v-anhliiskii-movi/


nasqoka1

Наскільки я пам'ятаю, перед прикметником з іменником не ставиться артикль.


Fb8U1

То Ви щось переплутали. Коли перед іменником є означення, у тому числі прикметник, то артикль ставиться не перед іменником, а перед означенням до цього іменника. Таке правило є.


q8ZL7

on this officer's black coat також правильна відповідь


viktor747002

у вашому варіанті немає підмета (there; it), є тільки присудок, цього замало.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.