"Ви говорите як вони."

Переклад:You speak like them.

August 2, 2015

17 коментарів
Це обговорення закрито.


pf3u4

чому не "they"?


system7nik

Я теж тут помилився, але думаю що в англійській like they значить "подібно вони", а нам потрібно "подібно їм", тому like them.


flameofgrace

"Вони/They" вживаються як підмет як речення, "вони/Them" вживаються як об’єкт. Ось кілька прикладів. "Вони їдять хліб/They eat bread". "Хліб належить їм/The bread belongs to them". // "They" is used as a subject as a sentence, "them" is used as the object. Here are some examples. "They eat bread." "The bread belongs to them."


AllaGolova

В мене також as не прийняло


VuradoNoHana

У порівняннях as зазвичай використовується з дієсловами (часта конструкція as...as).

I can't speak as fast as you. Я не можу говорити так швидко, як Ви.

You work as a cook. Ти працюєш кухарем.

like з іменниками

You speak like them. Ви говорите як вони.

You cook like a chef. Ти готуєш як шеф-кухар. (але ти не шеф-кухар, у тебе друга професія)


FhWz5

as ето же "в то время как" или нет?


IgorByrun

Чому them? Чому не they?


XbLG2

Що закідалово чому не приймає as???


3PyR8

Чому не можна talk?


CzoJ8

Чому не можна "as they"? Поясніть, будь ласка.


1Pjw5

Like подобається чому використовується як ( ЯК )


Ulyana939194

Слово Like має два значення: коли щось чи хтось подобається і бути подібним до чогось чи когось. В контексті даного речення like- це " подібно їм"


FhWz5

Народ вы знаете что ето Американский анг. язык, в школах мы учим Вританской сори за ошибки плохо русский знаю)


Holovetskyi

Я написав - You speak like they. Видає помилку. Мабуть Like them це фраза!???


wrsF17

У цій ппограмі дуже багато помилок, притому, щр не має правил.


99ihor

Чому не можна as or such?


ucH014

Джут не АС

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.